31 august 2008

eurotrip

Am inceput cu Ilmenau, cu un tur in Erfurt, Jena si Weimar. Mai jos e domul din Erfurt, impresionant. Asta cand il vezi primele 2-3 ori :)



Gradinile japoneze din ega park - tot Erfurt.

Vedere asupra orasului Jena, din turnul de vreo 130 de m inaltime..


Cimitirul istoric din Weimar, cu morminte vechi de sute de ani.. Tot in Weimar am fost si la cinema 3D, la care ziceam ca imi fac abonament.


Pe drum spre superba Elvetie.. peisajele nu se compara cu nimic din ce am vazut inainte :) Si cand credeam ca nu poate exista mai multa ordine si curatenie decat in Germania..


Peisajul dimineata din hotelul nostru din Speicher..Gara din Speicher.. am luat trenul pana la Saint Gallen


Piata Raiffeisen.. o initiativa ciudata de marketing, plus ca in Elvetia au cu totul alt logo si folosesc alte culori
Si din nou la drum, spre Zurich, a doua zi.. Opream din jumatate in jumatate de ora sa respiram :)
Episodul urmator.. Zurich, care merita un post separat :)

Niciun comentariu: