7 aprilie 2008

Erfurt si Weimar

In sfarsit am timp si chef de scris. Primele zile in campus au fost foarte dragute. Am fost la cursuri, profesorii sunt ok, colegii la fel, numai ca nivelul mi se pare mult mai scazut decat in Romania, cel putin la limbile straine.

Miercurea am engleza, germana si franceza (in germana) una dupa alta, ceea ce inseamna ca seara sunt aiurita si mi se invarte capul, dar e o experienta fantastica. Mai fac videojurnalism, comunicare, virtual studios si gender training, iar orarul e destul de lejer, maxim 3 ore pe zi. Asta inseamna ca am o gramada de timp liber.

Cluburile din campus sunt foarte ok, in fiecare seara e alt tip de muzica, pana acum am nimerit de 2 ori seara gothic si a fost ca un fel de vizita la zoo :)) totusi, muzica e misto si bauturile ieftine, inclusiv cocktailurile.
Am cunoscut o multime de persoane intr-o saptamana, cred ca de pe toate continentele, asa ca in fiecare zi vorbesc in germana, engleza, franceza sau chiar spaniola. Sambata am fost la Erfurt, un oras mic si cochet, cu o catedrala superba, iar duminica am vizitat Weimar si mormantul lui Goethe de acolo.

Ca student ai aici o multime de facilitati, de exemplu calatorii cu trenul si conturi gratuite la banca, cu toate serviciile atasate, fara comisioane.
Maine avem intampinarea oficiala, cu multa bautura inclusa :) si apoi joi patinoar, tequila party :D si in weekend probabil Frankfurt am Main.

Am inceput sa ma obisnuiesc cu germana din jurul meu, si imi place la nebunie. La sfarsit niste poze din Erfurt deocamdata, cred ca o sa adaug si de la Weimar cat de curand. Tschuss :)

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.