11 iunie 2008

Ce s-a mai intampalt intre timp...

Salsa e aproape de sfarsit, mai avem doar doua saptamani din pacate :(

Lucrez la cafenea de cateva saptamani, m-am imprietenit cu o gramada de persoane, si imi place foarte mult. E util ca trebuie sa fiu atenta la comenzi, sa le raspund in germana, deci ma ajuta pe partea conversationala.

Am fost la Munchen acum cateva saptamani, am prins petrecerea Bayern Munchen (isi primeau medaliile pt castigarea campionatului), adica 13 mii de litri de Paulaner gratuiti, si mai multi oameni beti la un loc decat am vazut in viata mea. Orasul e de asemenea superb.

Intre timp am avut Bergfest in campus, o petrecere de o saptamana, care a inclus printre altele karaoke intr-un cort urias montat langa cantina, bierathlon (competitie in care trebuia ca 4 persoane sa care o naveta de bere pana sus pe dealul Kickelhahn, si sa o termine desigur), sau clubrotation (toate cluburile din campus deschise in aceeasi seara, cu happy hours consecutive).

Dupa Bergfest a inceput Stadtfest, cu concerte si standuri cu o gramada de feluri de mancare (delicioase, yum yum).

Acum au montat ecrane uriase in mai multe locuri din campus, si in special la meciurile Germaniei e o atmosfera fenomenala. Sunt steaguri peste tot, inclusiv la cantina, se vinde bere in cantitati uriase si bineineteles Thuringer Bratwurst.

In weekend plecam doua zile la Dresden, care se autointituleaza cel mai frumos oras din Germania, abia astept.. Din pacate pierd o petrecere braziliana care se anunta super tare (petrecerile braziliene sunt intotdeauna cele mai misto) :(

Revin cu detalii dupa weekendul la Dresden.

2 comentarii:

romania, de poveste spunea...

l vad in 5 ore :))) nu uita sa mergi la Zwinger :p..Se psune ca nu ai vazut Dresden-ul daca nu ai vazut palatul acela :)!
Cat despre petrecerile braziliene, sunt de acord cu tine ..Domane, ce n-as da acum pentru o caipirihna facuta de Bruno sau de Rodrigo:)))!!!

miky spunea...

lol, am fost la zwinger, pana la urma rodrigo s-a intors in ilmenau si am baut si faimoasa lui capirinha... de fapt, am baut mai multe :)) sau prea multe :)