19 iunie 2008

Dresden war wunderbar

So we went to Dresden. Am avut noroc ca am gasit un hostel care (ne temeam noi ca va fi prea departe de centru) a fost chiar in mijlocul petrecerii. Adica zilele orasului Dresden. Si cand zic in mijloc, la propriu, pentru ca pe o raza de doi km de jur imprejur erau concerte, standuri de mancare si bautura si zeci de mii de oameni.

Orasul are doua parti,orasul vechi, distrus de britanici in 1945, si orasul nou, unde se tinea petrecerea. Orasul vechi e impresionant, l-au reconstruit in totalitate dupa WWII. Nici orasul nou nu e rau insa :)

Petrecerea a fost foarte originala, am vazut toate categoriile posibile de oameni, dar si grupuri izolate de (presupusi) neonazisti. Se pare ca in Dresden e cea mai mare comunitate de neonazisti din Germania, asa ca duminica, dupa ce in sfarsit gasisem un steag romanesc de purtat pe rucsac, am fost practic un walking target :)) Dar nu s-a intamplat nimic :P

Foarte multi punkeri de asemenea, care au conflicte periodice cu neonazistii (mostly skinheads), pt ca se pare ca punkers+foreigners=love. Si o gramada de banere antinaziste pe cladiri, really funny and interesting.

In rest, bere cat cuprinde, mancare de toate felurile (am mancat cea mai buna mancare chinezeasca ever), ieftina si preparata pe loc. Hostelul nostru a fost de asemenea foarte misto, original si friendly in acelasi timp. Si foarte foarte ieftin, desi era in centrul orasului nou.

La intoarcere ne-am oprit si in Meissen, un orasel dragut cu multe cladiri din perioada medievala si cu o catedrala impresionanta, mi-a adus aminte de Aix en Provence ca atmosfera.

Si cateva poze:





Niciun comentariu: