27 ianuarie 2010

Da si Nu


Sa faca un mare pas in fata.
Cei care stiu: culoarea mea preferata, numele meu complet, locul in care m-am nascut, cate relatii am avut, ce film am vazut de cele mai multe ori, de ce sunt obsedata de gramatica, ce carte citesc acum, ce gatesc cel mai des, cum imi place sa fie vremea, ce fel de sistem am si ce tip de antivirus, cand am sarutat ultima data pe cineva, ce culoare au draperiile din camera mea, ce parere am despre camil petrescu si care e parfumul meu preferat.

Si sa mai faca un mare pas in fata.
Cei cu care vorbesc: despre Haiti, despre partile de propozitie si de vorbire, despre politica, despre vreme, despre relatii, despre perceptia culorilor, despre afectiuni neurologice rare, despre frustrari si despre complexe, despre motorul in doi timpi, despre cristian diaconescu, despre diete, despre probleme de geometrie, despre copii, despre acceleratoare de particule, despre xenofobie si intoleranta, despre emotii, despre avioane si despre iubire.

Si acum, sa faca un pas in spate.
Cei care ma judeca pentru ca sunt: rautacioasa, razbunatoare, incapatanata, impulsiva, maniaco-depresiva, repezita, superficiala, aroganta, obsedata, copilaroasa, timida, trista fara motiv, nehotarata, lasa, galagioasa, rece, rea, frustrata, geloasa, egoista, barfitoare, critica, lenesa si nesincera.

Si sa mai faca un mare pas in spate cei care nu au curaj sa recunoasca ce simt. Da, l-am facut si eu.

Niciun comentariu: