7 ianuarie 2010

Paste studentesti


Am incercat ieri o reteta pe care o stiam de la un prieten egiptean. Nu-mi dau seama daca e traditionala sau doar ceva improvizat. E oricum foarte simpla, atata timp cat ai condimentele necesare :P

Si cum n-am idee cum se numeste, o sa ii zic 'paste studentesti'.
Ingredientele sunt urmatoarele:



Ma rog, mai putin sucul de portocale din pahar, care n-are ce sa caute in reteta, dar am zis ca arata dragutz in poza si sa il las acolo :P



Cum ziceam, condimentele arabesti sunt esentiale. Eu am folosit amestecul pentru carne si amestecul pentru carne de vita. Yum.

Asadar, se fierbe un pachet de paste (fusili) separat si in acelasi timp se caleste ceapa tocata marunt, peste care se adauga carnea tocata si condimentata (500 g) - am folosit amestec vita si porc.



Cand pastele si carnea sunt gata (cam in 15 min) se prepara un sos bechamel dintr-un litru de lapte, cu diferenta ca in loc de nucsoara folosim tot condimente arabesti, niste piper alb si sare.



Se aseaza in tava un strat de fusili, carnea, si inca un strat de fusili, peste care se toarna sosul si se da la cuptor cam 30 de min, la foc potrivit.



Si la sfarsit, o sa arate cam asa:



Enjoy :)

Niciun comentariu: