6 martie 2010

Saturday pizza :)

Azi m-a apucat brusc pofta de pizza. As fi putut sa comand, dar vroiam sa incerc pentru prima data sa fac singura aluat dospit. I mean, cat de greu putea sa fie? :)

Am gasit o reteta simpla a lui Adi Hadean. El zice sa pastrezi proportiile amestecului de faina si apa. Am folosit deci 500 g faina, o lingura de ulei de masline, cam 5 g de drojdie proaspata, o lingurita de sare grunjoasa si 250 de ml de apa (am incalzit-o umpic, tip de la reteta de paine a bunicai :).

N-am framantat eu aluatul chiar 15 minute, ci doar vreo 5 min asa (e foarte solicitant :P), l-am crestat si l-am lasat la dospit langa calorifer, acoperit, cam 45 de min (timp in care si-a dublat volumul).



Dupa care am adaugat sosul de rosii (cu sare, busuioc si piper) si restul ingredientelor. Am zis sa folosesc ardei si porumb dulce ca sa compenseze gustul foarte sarat al salamului de Sinaia si al kaiserului afumat.


Asa arata inainte sa intre la cuptor (maxim 10 min, la foc mare),


Si asa la sfarsit,


Din cantitatile respective mi-au iesit doua blaturi incredibil de gustoase, moi si umpic elastice. Am incercat si faza cu invartitul in aer and it's overrated :P Oricum, definitely yum yum, will try again :D


Niciun comentariu: