21 mai 2010

Proiectii la Centrul Ceh



In fiecare luni, la Centrul Ceh, gasesti proiectii de documentare sau filme foarte dragute, plus bere gratuita :) Poti sa stai pe o perna mare mare chiar langa ecranul pe care se proiecteaza si sa atipesti daca filmul e plictisitor.

Dar ma indoiesc, fiindca eu am fost la cateva proiectii si mi s-au parut geniale. Acum cateva saptamani am fost la un documentar despre Coreea de Nord, mai exact despre niste turisti cehi care au platit o gramada de bani pentru o excursie acolo, iar rezultatul e o imagine socanta a comunismului dus la extrem:




Acum vreo doua saptamani am vazut un documentar despre un cuplu de cehi relativ banal, a caror relatie e urmarita pe o perioada de aproximativ 20 de ani. Atmosfera e sumbra, si it really makes you wonder de ce se casatoresc unii oameni atat de tineri, cand e clar ca rezultatul nu poate sa fie decat dezastruos.

In fine, de mers la Centrul Ceh daca nu aveti planuri in serile de luni :)


Niciun comentariu: