26 mai 2010

Weekend away



Weekendul trecut a fost one of the nicest si the most relaxing ever :) Am mers pe valea Oltului spre Sibiu, Paltinis, Brasov, in zona Transfagarasan (care era inchis dupa cascada Balea, din pacate), am facut multe multe poze, am vazut caprioare traversand soseaua (mereu ma intrebam daca that ever happens, de fiecare data cand vedeam semnul rutier) si am condus :D Ma rog, cam 500 m, dar suficient cat sa-mi aduc aminte why I love it so much :)

Anyway, zona Sibiu-Brasov e minunata, si sunt o gramada de satucuri unde se gaseste cazare ieftina si f f ok, desi drumurile nu sunt intotdeauna perfecte. All in all, merita o vacanta pe acolo, chiar si cand toata lumea emite alerte de cod galben sau portocaliu. Despite that, we had great weather. Si pozele:










Niciun comentariu: