15 iunie 2010

Yummy stuff coming soon



Aflu ca se lanseaza filmul Eat, pray, love in Romania, din pacate abia in octombrie :( O sa fie cu Julia Roberts si cu the very very yummy Javier Bardem, si, desi pana acum toate ecranizarile au venit ca o dezamagire dupa ce citisem cartile, de data asta abia astept. 


Trailerul pare foarte misto, si mi-aduc aminte cu ce placere am citit cartea. Pe care am si pierdut-o intre timp, but, oh well, oricum nu-mi place sa citesc aceeasi carte de mai multe ori. Oricum, o recomand, e o carte relativ lejera si foarte girlish asa, tocmai buna de citit intr-o duminica dupa amiaza, cu o briosa si un ceai de portocale :) Poza de aici

2 comentarii:

Piersicuta spunea...

Ieri am primit cartea :) Se citeste foarte usor, deja sunt pe la pagina 154 si chiar imi place :)

miky spunea...

baaaaai, tu ai blog si nu ai zis nimic :D:D te bat :P