2 iulie 2010

M-am lenevit



..Or I got a life :P Cert e ca nu mai am acelasi chef de scris pe blog, sau am chef dar cand e vorba sa actually scriu, m-apuca o lene existentiala grava :))

Long story short, in ultimele zile am iesit la cumparaturi de rochii, pantofi, genti si alte lovely shallow stuff (my best friend is getting married, congrats to her; oh, and i'm gonna be a maid of honor, how nice is thaaat? ;)), in parcul Izvor la picnic, data viitoare o sa iau si un frisbee, hihihi, la Pescariu la inot, am reusit sa nu ma inec dar e clar ca my swimming skills sunt foarte lame, am gatit all sorts of yummies, gen boeuf bourguignon dupa reteta lui Mazi sau bunatati in vasul roman, pe care il recomand cu caldura (omg fraza asta nu se mai termina odata) si am tot iesit la restaurante.

De exemplu la Cocosatu, unde am ramas cu un gust amar din cauza serviciilor, dar si a micilor overrated, si mai ales la Naser, noua mea descoperire. Vizavi de piata Domenii, au mancare incredibil de gustoasa, preturi f ok si daca treci peste amenajari si locul foarte mic, e genial. Recomand si bacania de la intrare, unde poti sa iei cea mai minunata baclava la pachet, halva cu fistic, chimen macinat sau alte condimente exotice, humus sau ce te mai lasa inima :D

Cam asta am facut mainly, ce urmeaza e insa si mai interesant. De luni incep noul job, congrats to meeee :P Si in septembrie ma asteapta cea mai bestiala vacanta ever, 16 zile prin Austria si Italia (Viena si Roma included), deci pot sa zic ca it's good to be miky these days :D

Sa fiti cuminti ;)

Un comentariu:

zuza spunea...

bai, pe mine ma nauciti toate cu rabdarea pe care o aveti sa faceti un fel de mancare ca boeuf bourguignon, cred ca m-as impusca in cap mai degraba decat sa fac asa ceva :))

in alta ordine de idei, si eu iubeam Naser-ul, dar un pic de grija la igiena nu le-ar strica. acum vreo 5 ani arata chiar mai mizerabil ca acum, dar parca aveau mai multa grija la mancare (spre deosebire de anul asta cand am gasit nu o data muraturi muscate de altii in servis-ul nostru :|)
very yummy food though, de regula, parca doar la el bacha e mai buna mancarea libaneza in bucuresti, sa mergeti si acolo :D

congrats for the new job, oricum, and for finally being happy, bravo!