1 aprilie 2010

Eu cand vreau sa scriu pe blog, scriu



Mai exact, despre ce-am mai facut in ultimul timp. Chestii bune. Am reusit sa castig concursul de online visibility cu blogul MS si am castigat, mai exact, the loveliest, shiniest mouse ever :D 

Am fost la un film foarte bun, care, in ciuda scenelor tipice cinematografiei romanesti (gen personaj principal care strabate o distanta de 200 de metri, cu camera urmarindu-l in timp real, sau duce cu incetinitorul mana la ureche sa se scarpine) e un film care mi-a lasat o senzatie incredibila. Ori am intrat eu in atmosfera (the leading actor e pur si simplu de-li-cios), ori filmul chiar e bun, oricum, recomand.

(i'm totally in love with the bad boy image, poza de aici)

Si fiindca a fost prima mea zi mai libera, am hotarat sa gatesc, si nu orice, ci exact aceasta reteta dementiala (e prima oara cand folosesc adjectivul asta, hihi). Nu e ea tocmai fancy reteta, dar e yummy si usor de facut (relativ).

Alta chestie, iar am avut noroc la taximetristi azi. There must be something in the air, cand ei insista sa iti dea rest pana la ultimul ron, desi tu insisti sa le lasi bacsis.

Chestii mai putin bune.
Din pacate, internshipul s-a terminat si acum sunt inapoi la interviuri si aplicari pentru posturi :( Mai exact, am avut azi un interviu, exact in partea opusa a orasului, exact cand minunatii soferi RATB s-au hotarat ca 2400 RON net plus bonuri de masa reprezinta venituri mici si, in plus, i-a deranjat zvonul ca le-ar scadea salariile >:P. 

In fine, a trebuit sa traversez Herastraul pe jos, ceea ce n-a fost tocmai un lucru rau, deci ar intra la paragraful anterior. Ma rog, mai putin comentariile frizerilor de iarba (cum ii cheama pe nenii care tund iarba in parc?), dar nici macar alea nu m-au mai enervat ca de obicei.

Sarbatori fericite everyone :)


Niciun comentariu: