13 aprilie 2010

Music is the language of us all



Fiindca in ultimul timp pun numai desene dubioase pe aici (daca va intrebati what's up with those, ei bine, sunt facute de mine si reprezinta bits and pieces din aiurelile mele zilnice :D), ma gandeam sa mai scriu ce imi place in ultimul timp.

Mai exact ce mai ascult (dar poate o sa divaghez, no idea unde o sa ma duca postul asta pana la urma). Asaaa.. deci the latest obsession este Florence and the Machine, care (aflam de pe mighty wikipedia) e o cantareata britanica ce colaboreaza cu diversi alti artisti (hence the Machine) si rezultatul e un album incredibil, Lungs, de pe care ma obsedeaza constant cateva piese: Dog days are over, Girl with one eye, I'm not calling you a liar, si recent, Between two lungs.


In afara de asta, mi-am redescoperit pasiunea pentru Roisin Murphy, si din youtube link in youtube link, am gasit Lykke Li, care mi se pare sooo swedish, si lately I have a thing for swedish groups/singers. Si mi s-a facut dor de Stockholm :(


Asa, si in afara de asta, inca ascult The Knife la greu, Thievery Corporation (doar vreo 2 piese :P) si mai ales The Cat Empire, cu The Rhythm (stim noi cine e responsabil de obsesia astaaa :P:P), The wine song, How to explain, Hello, si alte cateva. Ma rog, trombonul ala e genial. Aaa, si avusesem o incercare cu Massive Attack, dar am renuntat destul de repede, poate nu am gasit eu piesele potrivite, who knows?



Voi ce ascultati? ;)



Un comentariu:

mtX spunea...

de la massive attack incearca teardrop sau karmacoma... dar, ma rog, sunt alt gen decat ce ai enumerat mai sus, deci nu garantez ca o sa-ti placa :P