21 noiembrie 2009

Am fost la IMAX. Mare greseala.





Da, stiu ca nu se pune punct dupa titlu, dar vroiam sa subliniez pauza dramatica.

Am fost asadar la IMAX, mai exact la "Lumea din adancuri". Pacat ca n-au lasat-o in adancuri, ca oricum nu era nimic interesant de scos la suprafata :| Am pierdut deci cateva ore in minunatul mall Cotroceni. Care minunat mall, e o experienta in sine. Una proasta. Societatea consumerista la apogeul ei :P

Dar sa ne intoarcem la IMAX. Citisem tot felul de articole despre, vai, cat de puternice sunt proiectoarele lor, si cum au cel mai mare ecran din tara. Poate sunt, dar intr-un mod deocamdata inutil. Am vazut un documentar subacvatic din 1994 (???), intunecat si plictisitor, penibil pe alocuri ("Cine stie de ce rod leii de mare aceste tulpini in fiecare dimineata? Poate e modul lor de a se spala pe dinti!" - no shit).

Iar inainte de filmul propriu-zis, un flacau de acolo ne-a citit balbait de pe o foaie cum vom avea noi o experienta de tip nirvana, privind la un ecran de marimea a 7 elefanti pusi unul peste altul. Wtf. De ce elefanti, nu stiu. De ce unul peste altul, kinky, iar nu stiu. De ce nu girafe, ai fi zis ca sunt mai relevante in context. Thenagain, ar fi fost mai putine, not so impressive :P

Mai aveam ca alternativa un fel de Jurassic Park-wannabe, parea ceva mai ok calitativ, dar seriously, dinozauri??

Si ca sa inchei, am invatat totusi chestii utile: ca aricii de mare sunt personaje negative (si pareau asa de draguti!!), ca homarii naparlesc (i know, wtf again), sau ca exista un peste care se cheama ceva gen 'pestele cu fata sarcastica'. Wtf nr.3.

P.S. Sa nu va duceti nici la 2012, e chiar mai rau. O catastrofa de film despre catastrofe, cum zicea cineva :P

2 comentarii:

Anonim spunea...

wtf girl btw alegeti o limba si stick with it

Anonim spunea...

Vreau sa ma duc la IMAX so.. ca tot romanu cu net, dau search pe Google cu " Am fost la IMAX ". Felicitari al tau e primul articol din lista. Din Pacate! mi-am pierdut timpul citindul doar ca sa aflu ca nu ti-a placut filmul la care AI ALES SA TE DUCI. Nici o parere despre ce ai vazut la IMAX sau de ce nu l-ai vazut pe calculator .. sad. you just stole 10 minutes of my life. mai bine fumam o tzigara.