26 noiembrie 2009

Cu cine votezi?


Nu-mi vine sa cred ca am prieteni care vor sa voteze cu PSD in turul doi.

As fi vrut sa scriu un post lung, in care sa explic ca da, imi dau seama de toate tampeniile facute de Basescu si de ai lui, dar care nu sunt nici pe departe comparabile cu revenirea unui regim comunist.

Sau as fi vrut sa scriu despre faptul ca din PSD face parte Liviu Dragnea, baronul de Teleorman. Si ce senzatie m-a incercat atunci cand am vazut ca daca apar articole critice la adresa lui in presa locala sau chiar nationala, trimite oameni care epuizeaza tot stocul de ziare la prima ora.

As mai fi scris de scarba care ma incearca de fiecare data cand ma uit la Antene sau la Realitatea.

Au scris altii mai bine decat as fi putut scrie eu. Cititi la zoso, la liviu, sau la mihai, de la care am luat si fotografia.


Nu-mi vine sa cred ca am prieteni care vor sa voteze cu PSD in turul doi.

5 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari, sper sa castige basescu, nu se poate sa ne intoarcem iarasi cu 20 de ani.

Anonim spunea...

Prefer sa ne intoarcem cu 20 de ani in urma decat sa mergem in continuare la fel de prost...

Anonim spunea...

De 20 de ani in Romania se da un vot negativ, in traducere libera se alege din doua rele raul considerat cel mai mic. Nu cred ca votantii lui Geoana il vor iubi prea tare pe el sau pe cei care stau in spatele lui. Dar cred ca cei care vor pune stampila pe Geoana vor vota de fapt impotriva lui Basescu, impotriva unui haos politic, a unui om care nu a dovedit capacitate de negociere si nu in ultimul rand impotriva unui presedinte care nu ne reprezinta corect pe plan exterior

Irina spunea...

Si ar mai fi de adaugat ca atat PSD-ul cat si PDL-ul au memmbri de partid care au avut functii importante in PC. Deci argumentul cu intoarcerea la comunism e la fel de valid si daca punem stampila pe Basescu si daca votam Geona. Sa ne amintim de replica lui Basescu catre Adrian Nastase: "Amandoi am fost comunisti"

miky spunea...

Irina, eu vad totul ca pe o problema de grad. Si am si mentionat in post, nu il idealizez pe Basescu sau stilul lui de conducere, dar il prefer oricand psd-ului. Iar haosul politic generat de basescu e, pentru mine, raul mai mic decat revenirea psd la guvernare. Si am folosit termenul de 'comunist' in sens simbolic. Pur si simplu il asociez mai usor, mental, cu psd-ul decat cu pdl-ul.