15 noiembrie 2009

I'm back :)

Lunga pauza cu blogul asta, dar experimentez acum scrisul ca terapie :P

S-au intamplat o multime de lucruri lately, si cel mai important e ca m-am intors din Germania si ca adaptarea fost de o suta de ori mai usoara decat as fi crezut.

Sunt lucruri mici si multe pe care am invatat sa le apreciez aici, chiar daca ma mai apuca uneori nostalgia. Taximetristul de aseara m-a vazut deprimata si tot incerca sa-mi caute o melodie to cheer me up. Like, this would never happen in Germany :)

Apropos de aseara, am fost la un festival de scurt metraje, locatia e absolut minunata (totally berlin-like) si ca atmosfera si ca decor: the Ark. Si filmuletele foarte misto, unele inspiring, altele creepy sau scary, si cel mai mult mi-a placut Memotekid, care a si castigat in final the whole thing. Oricum am o obsesie cu imaginile si culorile deprimante, si filmul asta mi-a indus o stare ciudata, desi initial am vazut cam 20 de secunde din el, dar a fost enough :) Pe de o parte imi aduce aminte de niste proiectii de la o expozitie suprarealista din Helsinki, dar nu e numai asta. U have to see it to understand :)

Apoi am fost in Expirat, nothing special about that :P Fine, muzica draguta as usual, dar oameni dubioooosi.

Azi o cana de ceai rosu, clatite cu dulceata de portocale si o carte. Plus umpic de muzica :)

4 comentarii:

anne spunea...

good to have miky-the-blogger back:) in the end, that's how we met:D!

la mine de ce nu e asa de usoara reintoarcerea:(? eu inca vreau sa ma intorc. buh

miky spunea...

hai ca poti >:D< uite, acum ca ti-am pus si link, si ce complicaaat, a trebuit sa modific codul in html :))

anne spunea...

ce link, unde?;;)

anne spunea...

aaa in blogroll, vielen dank!*