18 noiembrie 2009

Let's do it Romania





Am citit la Cabral despre un country clean up project, initiativa Let's do it Romania, care se bazeaza pe o campanie desfasurata acum ceva timp in Estonia:



Sincer, mi se pare o idee incredibila, si chiar daca banuiesc ca la noi e posibil sa nu aiba chiar acelasi impact ca la estonieni, orice mica schimbare e binevenita.

In plus, ma gandesc ca e imposibil ca proiectul sa nu aiba si urmari pe termen lung, acum ramane sa vedem cat de puternice :)

Eu am de gand sa ma inscriu ca voluntar, ceea ce va invit si pe voi sa faceti, aici.

2 comentarii:

Hash spunea...

Sa speram ca vor aparea tot mai multe initiative de acest gen si poate in cativa ani vom fi mandri de tara noastra.
Si astfel de proiecte sunt tot mai dese:

http://laceasdeseara.wordpress.com/2009/11/01/viata-dupa-colectare/

http://laceasdeseara.wordpress.com/2009/11/01/cetatean-in-tara-lui-andrei/

miky spunea...

Ionut, tu esti? :))) M-am uitat pe blogul tau, citisem deja posturile astea.

Si oricum, eu sunt deja mandra ;) I'll stop here, I'm getting cheesy :)