3 februarie 2010

De ce NU mi-a placut Avatar



Inainte sa incep, vreau sa va sfatuiesc sa evitati consumul de ceai verde si coca-cola, in combinatie, la ore tarzii, daca nu vreti sa ajungeti sa scrieti cronici de filme la 5 dimineata.

Asaaa... Citesc cu relativ putina uimire, dar multa dezamagire, ca 'Avatar' e nominalizat la Oscar pentru cel mai bun film. Pffff. Let me say that again. Pfffffffffffff.

Seriously, I don't see what all the fuss is about. Filmul asta nu mi-a transmis nimic. Mi s-a parut incredibil de lung, cu personaje superficiale si nerealiste, cu dialoguri penibile (and this is an understatement), uberprevizibil, plin de clisee si banalitati. M-as fi asteptat sa ma impresioneze macar vizual (considering ca albastru e culoarea mea preferata), dar nu. Nici macar atat. Rar mi s-a intamplat ca un film atat de laudat si recomandat de toata lumea sa ma plictiseasca in asemenea masura.

Nu o sa fac acum o lista cu ce m-a enervat pe tot parcursul filmului, dar gasiti una geniala aici.

Acestea fiind zise, sper ca Inglourious Basterds sa ia Oscarul. Pentru ca merita.



Poza, umpic modificata, de aici.

2 comentarii:

mtX spunea...

Well, nu e numai nominalizat, ci o sa ia si oscarul pentru cel mai bun film, asta e sigur :) si inca o caruta de oscaruri la tot felul de alte categorii. I mean come on - a luat globul de aur! Versiunea "culta" a oscarurilor "comerciale"! :) Avatar ftw. Nu stiu de ce nu poti sa apreciezi un film frumos pt ce e - un film frumos.

miky spunea...

am vazut aseara vreo 10 min din the hurt locker si mi s-a parut mai misto decat toate cele 3 ore de avatar. deci n-o sa ia niciun oscar.

si apoi, si titanic a luat globul de aur, ceea ce ar trebui sa stii, ca doar am mai discutat, de unde rezulta ca asta nu e o masura a valorii unui film.

si nu inteleg unde e frumusetea, daca au reusit sa fuck up cam tot ceea ce compune un film. ceea ce de asemenea am mai discutat, dar unii dintre noi se pare ca sufera de o forma rara de avatamnezie >:P