23 februarie 2010

O zi obisnuita



Lucruri bune:

- am primit o oferta dragutza de la o super multinationala care face ferestre si alte tehnologii admirabile de care eu nu am auzit inca, deci o sa lucrez cu multi multi nerds si eu o sa fiu cam the shallowest person around :))
- am avut un alt interviu mic si dragutz la o alta multinationala care face ciocoolaaataaa, dar nu numai, ci si biscuiti cu crema, yuum
- a fost cald si soare si am vazut multi catelusi dragalasi dormind fericiti pe strada
- am fost sa mananc, ma rog, vorba vine, am fost sa incerc sa mananc cu cineva la fel de dragutz (no no no, it wasn't a date, don't jump to conclusions, please ;)

Lucruri rele:
- era iar sa ma calce tramvaiul, ocazie cu care mi-am luat cateva injuraturi de la conductor (asa il cheama?), fiindca oricum sunt un walking disaster in trafic
- mi-am adus aminte de ce urasc sa ma imbrac in fusta in bucuresti, si culmea, nici nu era o fusta asa de scurta :(
- mi s-a stricat laptopul, adica nu e stricat propriu zis, dar display-ul atarna acum intr-un mod total dubios, s-a rupt o balama sau cum se cheama, si, chiar daca e functional, arata bolnavior si nu stiu ce sa-i fac :((



Un comentariu:

mtX spunea...

"vatman" ii zice