13 februarie 2010

Leapsa veche



Mi-am adus aminte intamplator de un tag vechi primit de la cineva (persoana importanta, nu spui cine), si anume acestaaaa:

4 jobs I’ve had in my life: mmm, ofiter bancar :P, alt tip de ofiter bancar, IT consultant (da, stiu sa-mi instalez singura Windows :D); deci sunt doar 3.

4 movies I could watch over and over: Titanic (de peste 80 de ori cred, "The water is freezing and there aren't enough boats. Not enough by half. Half the people on this ship are going to die. Not the better half". Da, stiu toate replicile pe de rost), Serendipity, The green mile (si plang de fiecare data, jur), Eternal sunshine of the spotless mind

4 places I’ve lived: Turnu Magurele, Bucuresti, Ilmenau (Germania), Aix en Provence (Franta)

4 TV shows I love to watch: The Big Bang Theory, Californication (yum yum), The Office, True Blood (more yum yum)

4 places I’ve been on vacation: off, greu de ales. As zice totusi Oslo (care e o combinatie intre Berlin si Praga), Aix en Provence, Quebec (desi era f***ing cold, a fost prima oara cand ieseam din tara, deci na), si fireste, locul meu preferat in the whole wide world, Berlin <3

4 websites I visit daily: mmm, blogul, hotnews, facebook si comics-urile :)

4 of my favorite foods: crispy striptease de la KFC - am o super slabiciune pentru ei :((, varza calita cu ciolan afumat, melci gatiti de Richard si culesi de minee :) siiii (pff, this is hard) lasagna

4 places I’d rather be: Ilmenau, Ilmenau, Ilmenau, Ilmenau :(

4 books I’d read over and over: The average american male (life-changing hihihi), orice de Jules Verne (daaa, in ultimul timp recitesc Jules Verne, Karl May si alte chestii pentru copilasi :D), Amantele (de Jelinek), si desigur Dune (pasiune nou descoperita, sursa minunata de mantre, ca de exemplu: 'I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.') Misto, misto carte.

Nu dau leapsa mai departe, sa o ia cine vrea (ca sa zic asa :P).


Niciun comentariu: