8 februarie 2010

Lucrurile mele preferate :) episodul I



Fiindca in postul anterior mi-am adus aminte de Postcards I may send, o sa incep azi o serie de posturi despre lucrurile mele preferate in the whole wide world :)

Sigur ca preferintele se modifica in timp (inainte nu suportam maioneza si acum imi place foarte mult, dar divaghez) dar lucrurile despre care urmeaza sa scriu mi-au placut si sunt sigura ca o sa-mi placa mereu :)

Episodul I, website-ul meu preferat. L-am descoperit complet intamplator, cand m-am despartit pentru o luna de un prieten drag si am hotarat sa ii scriu in fiecare zi un email scurt, la care sa atasez si o poza care sa exprime starea mea de spirit din ziua respectiva.



Si asa am gasit A beautiful revolution, un site minunat, si sectiunea mea preferata, Postcards I may send. In orice stare m-am aflat de atunci, m-am regasit intotdeauna intr-unul din postcard-urile de acolo. Pentru ca sunt simple si de cele mai multe ori pesimiste, dar intr-un fel care te face sa zambesti. Asa, cam ca mine :)

 


Niciun comentariu: