13 februarie 2010

Si o leapsa mai noua, furata :P



De aici. Deci 8 chestii dubioase despre mine. Hmmm, brace yourselves :D

1. Nu mananc (si n-am gustat niciodata) cateva alimente de baza sau relativ simple. Lista contine: rosii (proaspete, cele gatite sunt ok), branza sau cascaval de orice fel (mai putin pe pizza sau in alte feluri de mancare, deci gatite), vinete sub forma de salata, ridichii, masline, mamaliga (da, sunt o rusine nationala), salata boef (probabil din cauza maionezei, ca inainte nu mancam maioneza; intre timp, am inceput sa mananc maioneza, dar salata nu).

2. Sunt umpic sinestezica. Amestec mirosurile si sunetele cu anumite culori, conexiunile dureaza cateva secunde sau pot sa fie permanente. Am o gramada de momente-madlena, cateodata in cele mai nepotrivite situatii :)

3. Nu pot sa imi tin talpile picioarelor in pozitie de unghi drept, atunci cand stau culcata, ci mai degraba la un unghi de 20-30 de grade fata de orizontala. Altfel mi se pare incredibil de incomod.

4. Pot sa levitez. Ok, e un truc de la David Blaine, dar imi iese surprinzator de bine si e spectaculos :P

5. Inca am fluturasi. Si nu numai, ci tot pachetul. Fluturasi in stomac, mi se opreste respiratia, nu pot sa mananc nimic, mi-e greata, ma ia ameteala. Reminiscente de copil de 15 ani :)

6. Cand eram mai mica aveam tendinte cleptomane. Furam lucruri de mica valoare, doar pentru adrenalina. De exemplu, ciocolatele din supermarketuri, de fiecare data acelasi brand, si era o traditie cand ajungeam intr-un oras nou. Intre timp, mi-a trecut (or not :D) In ultimul timp, am furat o bicicleta (pe care am returnat-o ulterior) si un marker nepermanent dintr-un hipermarket (nu in Romania :P) fiindca aveam nevoie de o singura culoare, nu de tot setul :P Pe de alta parte, intotdeauna returnez lucrurile gasite, daca am ocazia. De exemplu, inelul de argint foarte misto de la Casa Schiller, de saptamana trecuta :(

7. Pot sa memorez liste lungi de cuvinte aleatoare, de exemplu pana la 100 de cuvinte, recitate la interval de 1-2 secunde, si apoi sa le redau imediat, in ordine.

8. Tot cand eram mai mica, imi asumam riscuri enorme din pura inconstienta. De exemplu, urcam in blocuri in constructie si saream de pe un balcon pe altul, la etajul 4. Sau ma cataram pe schelele macaralelor si saream in gramezi de nisip, de la inaltimi de vreo 10 metri. Ah, the joy :)

Si cred ca ar mai fi muuuulte chestii, poate o sa revin la post-ul asta pe masura ce imi aduc aminte..

L.E. Cum am putut sa uit ca pot sa dau in carti??? In 3 feluri diferite, si intotdeauna cu mare succes :)) Cartile nu mint niciodata :P Mai ghicesc si in cafea (nu chiar atat de bine, totusi), si in boabe de porumb :P

Asa, si in plus, oamenilor care ma supara rau-rau li se intampla imediat lucruri nashpa sau foarte nashpa (se intampla prea des ca sa fie coincidente). E umpic scary, pentru ca nu e un lucru pe care il pot controla. Sau poate e doar un sir lung de coincidente, who knows.


Niciun comentariu: